Trust Is Dead. Long Live Trust!

Dale Carnegie conducted a survey with 1,600 consumers around the globe, investigating the Trust-Relationship sales model (see figure). Statistics highlighted the increasingly important role of trust across all business sectors, as the positive buyer-seller relationship is mainly driven by mutual trust.

Trust Is Dead (1)

The interdependency of trust and relationship reliably results in something that all businesses strive for: customer loyalty. The resulting positive attitudes and behaviors of consumers are proof of this mutually-benefiting relationship. 

This paper outlines the bigger picture of how trust plays an implicit yet important role in any customer base and stresses the importance of many individual attributes of a salesperson.

 

Tải về

Bài viết mới

Harmonizing Hearts and Minds: A Triumph in Eastern Conference Hemisphere of Dale Carnegie
Harmonizing Hearts and Minds: A Triumph in Eastern Conference Hemisphere of Dale Carnegie
Chuyện kể về những Người Trồng Rừng | Xây dựng Khu rừng Sức mạnh Nội tại
Chuyện kể về những Người Trồng Rừng | Xây dựng Khu rừng Sức mạnh Nội tại
Lãnh đạo bằng sự Nguyên mẫu
Lãnh đạo bằng sự Nguyên mẫu
[Ho Chi Minh City & Hanoi] Organizational Development Specialist (Sale Consultant)
[Ho Chi Minh City & Hanoi] Organizational Development Specialist (Sale Consultant)
Talk Khơi nguồn Cảm hứng: Thổi bùng Ngọn lửa Nhiệt huyết trong Bạn
Talk Khơi nguồn Cảm hứng: Thổi bùng Ngọn lửa Nhiệt huyết trong Bạn
HỘI THẢO TRẢI NGHIỆM LỘ TRÌNH
HỘI THẢO TRẢI NGHIỆM LỘ TRÌNH "LÃNH ĐẠO KHAI TẠO NỘI LỰC"