Trust Is Dead. Long Live Trust!

Dale Carnegie conducted a survey with 1,600 consumers around the globe, investigating the Trust-Relationship sales model (see figure). Statistics highlighted the increasingly important role of trust across all business sectors, as the positive buyer-seller relationship is mainly driven by mutual trust.

Trust Is Dead (1)

The interdependency of trust and relationship reliably results in something that all businesses strive for: customer loyalty. The resulting positive attitudes and behaviors of consumers are proof of this mutually-benefiting relationship. 

This paper outlines the bigger picture of how trust plays an implicit yet important role in any customer base and stresses the importance of many individual attributes of a salesperson.

 

Tải về

Bài viết mới

Cam kết
Cam kết "Chất lượng Quốc tế - Tác động Toàn cầu - Giá cả Địa phương" từ Dale Carnegie Việt Nam
Lãnh đạo bằng sự Nguyên mẫu
Lãnh đạo bằng sự Nguyên mẫu
Cơ hội nhận HỖ TRỢ GIÁ LỚN trong 3 THÁNG CUỐI CÙNG từ các Giải pháp Tiêu chuẩn của Dale Carnegie
Cơ hội nhận HỖ TRỢ GIÁ LỚN trong 3 THÁNG CUỐI CÙNG từ các Giải pháp Tiêu chuẩn của Dale Carnegie
Người Trồng Rừng Dale Carnegie Việt Nam - Chúng tôi là ai?
Người Trồng Rừng Dale Carnegie Việt Nam - Chúng tôi là ai?
Lãnh đạo tạo Đột phá
Lãnh đạo tạo Đột phá
Chuyện kể về những Người Trồng Rừng | Xây dựng Khu rừng Sức mạnh Nội tại
Chuyện kể về những Người Trồng Rừng | Xây dựng Khu rừng Sức mạnh Nội tại