Trust Is Dead. Long Live Trust!

Dale Carnegie conducted a survey with 1,600 consumers around the globe, investigating the Trust-Relationship sales model (see figure). Statistics highlighted the increasingly important role of trust across all business sectors, as the positive buyer-seller relationship is mainly driven by mutual trust.

Trust Is Dead (1)

The interdependency of trust and relationship reliably results in something that all businesses strive for: customer loyalty. The resulting positive attitudes and behaviors of consumers are proof of this mutually-benefiting relationship. 

This paper outlines the bigger picture of how trust plays an implicit yet important role in any customer base and stresses the importance of many individual attributes of a salesperson.

 

Tải về

Bài viết mới

TOGETHER, TEAM MAKES MIRACLES | Sự kiện Báo cáo Nghiên cứu Định hướng Lãnh đạo và Tọa đàm Chuyên sâu: Văn hóa của Đội nhóm Làm việc Hiệu quả Cao
TOGETHER, TEAM MAKES MIRACLES | Sự kiện Báo cáo Nghiên cứu Định hướng Lãnh đạo và Tọa đàm Chuyên sâu: Văn hóa của Đội nhóm Làm việc Hiệu quả Cao
SD 1: Hoạch định Chiến lược
SD 1: Hoạch định Chiến lược
CC 1: Văn hóa Tổ chức
CC 1: Văn hóa Tổ chức
EG 1: Quản trị Trải nghiệm Nhân viên
EG 1: Quản trị Trải nghiệm Nhân viên
CBDS 1: Biến đổi Năng lực Cá nhân
CBDS 1: Biến đổi Năng lực Cá nhân
Lãnh đạo bằng sự Nguyên mẫu
Lãnh đạo bằng sự Nguyên mẫu